Click Me Click Me Click Me

piątek, 30 maja 2014

Czas zacząć

W końcu wypadało by zacząć..  A wiadomo że z tym zawsze pod górkę!
Dlatego ten pierwszy post będzie dość krotki, ale zwięzły :)
Tak wiec jestem kolejnym facetem/mężczyzna/kosmita* który tez szyje, nie tylko jak płeć piękna.
Szycie jako tako nigdy mnie nie kręciło, do czasu kiedy nie przyszło mi się zmierzyć ze spodniami i tak się w sumie wszystko zaczęło, ale o tym innym razem.

*niepotrzebne skreślić:)
Na początek początków pokaże kilka spódnic..
Miłego !








9 komentarzy:

  1. Uwielbiam spódnice z zakładkami, nienawidzę robić zakładek. Bardzo lakonicznie zacząłeś, liczę na rozwój akcji :)
    PS. kody obrazkowe nie są potrzebne do weryfikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ich uroku można się trochę pomęczyć :)

      Usuń
  2. Wiadomo, że szycie nie kręci dopóki się nie zacznie ;)
    Witamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak niektóre dziewczyny kręcą wnętrzności auta tak i facetów....szycie. Trzymam kciuki oby to hobby nie stało się przelotną zachcianką i zapraszam na ekrawiectwo forum gdzie można dowiedzieć się o wiele więcej o szyciu, pytać, pytać i pytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, w końcu wszystko jest dla ludzi:) Dziękuję. Dawno już nie zaglądałem, ale pamiętam o nim :)

      Usuń
  4. Powodzenia na " nowej drodze sżycia".... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Mój krój!
    P.S. Będę podglądać Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń